Miért én? david-vs-goliat

Published on július 1st, 2014 | by noiuzletihalo

0

Versenyben a nagyokkal

Milyen érzés, ha egy többszáz fős multival szemben elveszíti a versenyfutást? Akár nagyon jó is lehet. Már maga a tény, hogy komolyan figyelembe veszik egy óriással szemben, azt jelenti, jól végzi a dolgát. Versenyezhet a nagyokkal!

Ha csak nem valami egyedit csinál, mindig lesznek versenytársak. És a legtöbb cég nagyobb lesz, mint az Öné. Hogyan tud egy kis (esetleg egy fős) cég nyertes termék/szolgáltatás/kapcsolati portfóliót összeállítani? Ha már összeállt egy remek termék- vagy szolgáltatás csomag, a következő lépés, hogy alaposan megismerje az üzletágát. Olvasson el mindent amihez hozzá tud jutni a témában. Vegyen részt az eseményeken és beszéljen minél több emberrel. Ez egy tanulási folyamat amely értéket teremt majd az eladás során.

Ha már jól ismeri az üzletágát, képes lehet kiválasztatani a nyerő stílust. Ügyeljen a megjelenésére a megbeszéléseken, és arra is milyen anyagot hagy a leendő vevő asztalán. Az elkészített prezentációknak is professzionalizmust kell sugározniuk.

Minőségi nyomtatványok és egy összeszedett weboldal könnyebben meggyőzi partnerét, hogy Ön a jó választás.

A vevőjelöltnek tudnia kell, miért Öntől vásároljon terméket a konkurensek helyett. Gyorsabb vagy/és jobb a szolgáltatás? Magasabb a minőség? Mit kap itt a vevő, amit máshol nem? Ha ezekre a kérdésekre sikeresen válaszol, már készen is áll, hogy versenyre kelljen a nagyokkal!

Tags: , ,



MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Back to Top ↑